Kde robíte firemné akcie, teambuildingy?

Teambuildingy robíme najmä v Terchovej, Vrátnej doline a Zázrivej. Sme tu už 11 rokov a sme tu ako doma. Máme tu vynikajúce zázemie, čo nám umožňuje, aby sme Vám pripravili akciu plnú zážitkov.

Ako dlho trvajú firemné akcie a teambuilding?

Trvanie programu závisí od požiadaviek klienta. Časové trvanie akcie sa pohybuje od jednej hodiny až po dvojdňové víkendové teambuildingy.

Môže sa na akciách konzumovať alkohol?

Nebudeme rozprávať, že na teambuildingoch sa nepije. Alkohol sa na akciách vyskytuje, ale musíme povedať, že zatiaľ sme nemali žiaden problém, ktorý by bol spôsobený konzumáciou alkoholu. Sú firmy, ktoré výslovne zakazujú akúkoľvek konzumáciu alkoholu počas aktivít a vždy sa to rešpektuje.

Je možné požičať si aj samotné športové atrakcie bez inštruktorov?

Nie. Každá naša atrakcia musí mať inštruktora, samotné športové potreby a atrakcie nepožičiavame.

Robievate akcie aj inde?

Áno, samozrejme. Niekedy sa môže stať, že ubytovanie, ktoré ste si vybrali je už obsadené, tak musíme zvoliť inú lokalitu. Nie je to problém a akciu Vám po konzultácií s Vami navrhneme inde. Program sa už potom prispôsobuje danej lokalite.

Ako dlho dopredu je potrebné objednať firemnú akciu alebo event?

Čím skôr, tým lepšie. Ideálne je nahlásiť firemnú akciu 3 týždne vopred, komplexný event aj 3 mesiace vopred alebo skôr. Vieme zorganizovať aj eventy zo dňa na deň a ak ste práve v takejto situácií, kľudne nás kontaktujte. Je tu však riziko, že vybrané aktivity či priestory nebudú dostupné a inštruktori nebudú voľní. Ak sú aktivity objednané vopred, na konkrétny termín, tak môžete mať istotu, že Vám ich vtedy zabezpečíme.

Pre koho sú Vaše aktivity určené? Sú vhodné aj pre deti?

Naše aktivity sú určené hlavne pre skupinové akcie, firemné hry a teambuildingy až po veľké firemné akcie s účastníkmi všetkých vekových kategórií. Áno, máme veľa aktivít vhodných aj pre deti. Spolupracujeme aj s partnermi špecializovanými na detské atrakcie ako napr. skákacie hrady, šmykľavky a podobne. Máme však aj aktivity, ktoré sú nevhodné pre deti do 15 rokov. Ak majú byť na Vašom evente aj mladší účastníci, radi prekonzultujeme vhodné aktivity.

Platia pre Vaše športové akcie nejaké obmedzenia?

Väčšinou nie, ak však majú Vaši účastníci špecifické potreby (starší ľudia, malé deti, ľudia na vozíku, ľudia, ktorí potrebujú osobitný prístup), konzultujte to prosím s nami už pri príprave programu akcie.

Ak už mám zabezpečené ubytovanie a stravu, zabezpečíte mi program na teambuilding?

Samozrejme. Často sa stáva, že si klient už rezervuje ubytovanie a stravu a neskôr rieši program na akciu. Budeme radi, ak program a Vašu zábavu vložíte do našich rúk a my Vám teambuilding prispôsobíme lokalite, ktorú ste si vybrali.

Koľko trvá príprava ponuky na teambuilding?

Príprava programu netrvá dlho. Vždy to záleží od konkrétneho programu. Napríklad základný program Vám vieme pripraviť aj do pár minút. Ak je to ale program na viac dní, je špecifický alebo je to teambuilding komplexný aj s ubytovaním a stravou tak to trošku potrvá dlhšie. Vždy však robíme maximum, aby ste ponuku dostali čo najskôr a boli s ňou spokojný.

Aký je maximálny počet ľudí?

Počet ľudí nie je obmedzený, máme skúsenosti s organizáciou akcií od 4 až po 1500 ľudí. V prípade väčších eventov spolupracujeme s partnerskými eventovými firmami, aby robil každý to, čo vie najlepšie a tak zaručujeme vysokú kvalitu eventu.

Čo ak začne napríklad počas túry pršať?

Aj na toto sme vždy pripravení a keď vieme, že hrozia prehánky, tak Vám zabezpečíme aj pršiplášte (poncho). Ak by ste mali akúkoľvek inú otázku či len pripomienku tak nás prosím neváhajte kontaktovať.

Keď nemám veľa času. Viete mi zabezpečiť celú firemnú akciu komplexne, na kľúč?

Určite áno, sme tu pre Vás. Po spoločnej konzultácií (najčastejšie telefonicky), Vám zabezpečíme celú akciu podľa Vašich požiadaviek. Organizujeme akcie od jednoduchých teambuildingov s jednou športovou aktivitou až po viacdňové teambuildingy a športové dni s veľkým počtom rôznorodých aktivít. Zabezpečujeme ubytovanie a školiace priestory, konferencie a prezentácie, catering, kultúrny program, ozvučenie, osvetlenie, či výzdobu miestností a mnohé ďalšie požiadavky na konkrétnu akciu. Počas prípravy akcie Vás budeme vždy informovať o aktuálnom dianí.
Niekedy je lepšie ak to necháte všetko na nás a vy si budete už len užívať. Všetky prípadné problémy napríklad s ubytovaním, stravou, prepravou vyriešime za Vás. Počas akcie sa vždy staráme, aby aj ostatné služby prebiehali na 100%. Okrem zabezpečovania teambuildingov máme 21 ročnú prax v gastronómií a hotelierstve, a tak vidíme aj to čo iní nevidia a Vaša akcia môže prebiehať bez problémov.

Je potrebná záloha na rezerváciu firemnej akcie?

Väčšinou zálohu nepožadujeme a platba za realizáciu akcie je na základe vystavenej faktúry až po jej ukončení. Zálohu vo výške 50 % zo sumy akcie však požadujeme v týchto prípadoch: pri objednávkach nad 2000 € bez DPH, ak na jeden termín evidujeme viac dopytov, alebo v prípade zabezpečenia ubytovacích kapacít, či sprostredkovania aktivít, pri ktorých od nás zariadenie (resp. dodávateľ) vyžaduje zálohu. Záloha je predmetom individuálnej dohody a jej prijatím Vám navyše garantujme definitívnu realizáciu akcie v danom termíne.

Zabezpečujete aj aktivity, ktoré nemáte priamo v ponuke?

Slovo nemáme a nedá sa nepoznáme. Ak je napríklad aktivita, ktorú sme Vám neponúkli a vy máte konkrétnu predstavu, čo by na Vašej akcii nemalo chýbať, tak nám to prosím povedzte a my urobíme všetko preto, aby sme Vám ju zabezpečili. Radi Vám splníme akúkoľvek vašu predstavu.

Ako sa mám na teambuilding obliecť a čo si obuť?

Vždy treba prispôsobiť oblečenie aktivitám, ktoré sú dohodnuté. Pri ponuke vždy píšeme čo si treba priniesť a ako sa nachystať. Niekedy sa stane, že organizátor, ktorý ma na starosti akciu vo firme pripraví s nami program, ale neinformuje svojich zamestnancov o programe, lebo to majú ako prekvapenie. Na toto si treba dať vždy pozor a treba dohliadnuť, aby mali všetci adekvátne oblečenie a obuv.

Čo všetko potrebujete vedieť pre prípravu ponuky pre náš teambulding?

Pre prípravu ponuky budeme potrebovať odpovede na tieto otázky:

  • Termín akcie (prípadne aj náhradný termín)
  • Ubytovanie (ak nemáte vybraný hotel, či iný druh ubytovania, tak Vám zistíme, ktoré možnosti ubytovania sú voľné a následne si z nich môžete vybrať, takto Vám ušetríme veľa času...)
  • Lokalita (alebo požiadavky na jej výber)
  • Typ akcie (teambuilding, školenie, školenie a teambuilding, večierok, konferencia ...)
  • Cieľ akcie (zábava, adrenalín, tímová spolupráca, oddych...)
  • Počet a zloženie účastníkov (vekový priemer, pomer mužov a žien)
  • Rozpočet akcie (je dobré, ak vieme aký máte rozpočet na akciu, aby sme Vám mohli pripraviť program podľa vašich možností a vašej predstavy.
  • Požiadavky na program (samotné aktivity, tematická akcia, súťaže, predpokladané aktivity, čas na aktivity).
  • Požiadavky na komplexnosť zabezpečenia (máme komplexne zabezpečiť celú akciu, alebo iba jej časť, napr. športový program)

Môžeme si dohodnúť obhliadku miesta ešte pred akciou?

Určite áno. Ak máte záujem, dajte nám vedieť a my sa Vám budeme radi venovať.

Zabezpečujete aj samostatne ubytovacie kapacity bez športového programu?

Áno, môžeme Vám sprostredkovať samostatné ubytovanie a prípadne prenájom školiacich miestností podľa Vami vybraných požiadaviek.

Organizujete akcie aj pre zahraničnú klientelu?

Pravdaže áno a veľmi radi. Na Slovensku je veľa firiem, kde sú v tíme aj zahraniční kolegovia a s touto požiadavkou sa stretávame čoraz častejšie. Naši inštruktori sú väčšinou jazykovo zdatní natoľko, aby event prebiehal rovnako ako pri slovenských účastníkoch. To isté platí aj pri moderátorovi a subdodávateľoch. Vieme pripraviť aj ponuku v angličtine, či komunikovať s klientom v anglickom jazyku pri príprave alebo realizácií programu.

Prečo nemáte na stránke uvedené presné ponuky teambuildingov?

Každý teambuilding je jedinečný, tak ako aj vy, a preto nie je možné tieto programy zaškatuľkovať do určitých tabuliek. Variácie a možnosti kombinácií programov a aktivít sú prakticky nekonečné a preto nie je možné ich vložiť na stránku všetky. Veľa sa dozviete aj z galérie. :) Ďalším dôvodom je aj to, že každá firma má svoj tajný recept, ktorý si chráni a umožní nahliadnuť doň iba svojim klientom.

Čo ak je zlé počasie práve v deň konania akcie?

Počasie kontrolujeme pravidelne vždy pár dní pred akciou. Ak vieme, že sa zlému počasiu nevyhneme a teambuilding, ktorý už máme nachystaný budeme musieť zmeniť, tak Vás kontaktujeme s náhradným variantom. Vieme zabezpečiť „mokrý variant“, ktorý môžeme zahrnúť už do ponuky. Ide o aktivity a program, ktoré je možné realizovať aj vo vnútri alebo pod prístreškom. Tomu sa dá prispôsobiť aj výber miesta akcie, resp. zariadenia, ktoré má takéto možnosti. V prípade zlého počasia sa teda event neskončí, ale časť aktivít sa prenesie do vnútorných priestorov. Mnohé športové a zábavné atrakcie sa dajú robiť aj vo vnútri.

Sú pri Vašich aktivitách aj inštruktori/asistenti zábavy?

Áno, každá naša aktivita alebo skupina aktivít má svojho inštruktora/asistenta, ak nebolo vopred dohodnuté inak. Inštruktor dohliada na bezpečnosť, dodržiavanie pravidiel, potrebný servis a prípadne boduje výkony účastníkov. Každý takýto inštruktor prešiel tréningom a je len pri aktivitách, ktoré ovláda a má s nimi skúsenosti. Pri športových aktivitách pri Vás budú kompetentní inštruktori, môžete sa na nich spoľahnúť. Pri streleckých disciplínach sú inštruktori zároveň vedúcimi streľby a streľbu riadia.

Aký spôsob úhrady akceptujete?

Platiť môžete prevodom na náš účet, výnimočne dopredu dohodnutá platba v hotovosti na mieste v deň konania akcie. Vždy je to na vzájomnej dohode.

Ako teda pripravíte našu akciu?

Po konzultácií, keď si urobíme základný obraz o Vašich predstavách a o tom, čoby ste chceli zažiť, Vám zašleme návrh akcie šitý na mieru. Ak Vám nejaká aktivita nebude vyhovovať, tak vám pošleme viac návrhov aktivít, z ktorých si môžete vybrať.

Sú Vami realizované alebo zabezpečované aktivity nebezpečné?

Pri tvorbe programu a výbere aktivít dbáme na to aby boli všetky bezpečné. Samozrejme je vždy dôležité dodržiavať základné pravidlá bezpečnosti. Každá aktivita a atrakcia má svoje pravidlá bezpečnosti a postup realizácie, s ktorými je klient oboznámený pred jej začiatkom.
Je dôležité, aby sa klient nepreceňoval. Ak má klient nejaký zdravotný, či iný problém, pre ktorý nemôže danú aktivitu vykonať, je dôležité aby nám to povedal a my nájdeme riešenie. Je pre nás prvoradé, aby sa každý klient cítil komfortne a príjemne počas celej akcie. Na dodržiavanie týchto pravidiel dohliadajú naši skúsení inštruktori. Starajú sa o zábavu a bezpečnosť všetkých účastníkov a to vyžadujeme aj od našich dodávateľov. Za roky existencie sme nemali vážnejší úraz na našich teambuildingoch.